Questions? Call Us.

Toll Free: 1-800-517-3005
Mon-Fri 8am to 5pm (Pacific Time)
Welcome Guest!
Log In  /  Join Us
Total Stars: Not Rated
Member Since: May 2022

 
Links
 






Send E-Mail to: omid asgari

Your Name:
Security Check 4 + 9 =
Solve math, prevent spam
Your Email:
Subject: 
Message:


Join omid asgaris mailing list.

Your E-Mail:

If you're already subscribed, you can also unsubscribe.

omid asgari  Artist

چرا سقف کشسان نصب کنیم؟
هر فضا دارای ارتفاع سقف کشسان بهینه برای ساکنین است. سقف کشسان به طراحان داخلی اجازه می دهد تا سقف را به طور دقیق قرار دهند. خیلی کم است، و می تواند فضا را تحت فشار قرار دهد. خیلی بلند است و اتاق می تواند غاردار و سرد به نظر برسد.

پس از نصب، چنین سقفی هرگونه نقص در ساختار بالای غشاء را می پوشاند. نصب سقف کشسان با توجه به هزینه های نصب، گچ کاری و تزئینات، سریعتر و اغلب ارزانتر از ساخت سقف کاذب معمولی است.

نصب وسایلی مانند چراغ‌های LED، لوسترها، فیبر نوری، جعبه‌های نور پس‌زمینه در داخل و پشت غشاء بی‌خطر است. شریک ما Barrisol طیف گسترده ای از لوازم جانبی در دسترس را در مواردی که نیاز به نفوذ وجود دارد، از جمله چراغ های پایین، دریچه های تهویه مطبوع، هشدارهای دود و سرهای آبپاش ارائه می دهد.


سقف نورانی

سقف کشسان روشن ، پس‌زمینه‌ای تماشایی برای فضای داخلی محل کار و هتل فراهم می‌کند. سبک مورد نظر شما از نور را می توان قبل از کشیده شدن یک غشای مناسب در جای خود محکم کرد. طراحان با تغییر خواص انتشار نور غشاء، جلوه های نوری یکنواخت یا متغیر ایجاد می کنند.

سقف آینه

سقف‌های آینه‌ای می‌توانند در خانه‌های امروزی و همچنین در اماکن تجاری و هتل‌ها شگفت‌انگیز به نظر برسند. آنها توهم فضای بیشتر را ایجاد می کنند و سطح نور طبیعی را در داخل ساختمان افزایش می دهند.

Expand
Shrink
Sort By: Select Color 
  • Text Search
  • Color Search
  

Toggle options
Collection:
       

    No Artworks Found.

       
Friends - 0
    No Friends
<< >> 
 
Favorite Artworks - 0
    No Favorites
<< >> 



. fuzz
fuzz
fuzz
fuzz